tabletka wzieta 16 godzin za pozno

Pokrewne
 
tabletka wzieta 16 godzin za pozno




madeline1983 - Nie Gru 09, 2007 11:09 pm
Biore tabletki juz dosc dlugo, ponad 2 lata, zawsze regularnie jak w zegarku. Tymczasem tydzien temu powaznie sie rozchorowalam ipo prostu wieczorem o tabletce zapomnialam. Zwykle biore kolo polnocy i wszystko byloby dobrze gdybym dzien przed zapomnieniem nie wziela tabletki nieco wczesniej, bo ok. 21. Wychodzi, ze spoznienie wynosi 15-16 godzin czyli sporo. Z drugiej jednak strony biore drugie opakowanie bez przerwy, dzisiaj chce przyjac ostatnia tabletke i zrobic przerwe, tak zeby krawawienie miec przed swietami bo w swieta wypada mi dluga podroz autokarem. Sytuacja wyglada wiec tak - wiem, ze jesli zapomni sie lub spozni sie tabsem w srodku opakowania ( od 8 do 14 tabletki to nie trzeba sie dodatkowo zabezpieczac). Ja przyjelam wtedy juz 21 + 5 z nowego opakowania, spoznilam sie z 26 a od tamtej pory wzielam prawidlowo jeszcze 8 (razem z dziesiejsza). Mam wiec takie pytanie - jest sie czego obawiac? Czy moge skonczyc opakowanie bez strachu - traktujac ta zapomniana tabletke jak ta ze srodka pojedynczego opakowania? czy tez powinnam przyjac opakowanie do konca i zaczac nastepne zeby sobie okres przesunac?





nancy - Nie Gru 09, 2007 11:15 pm
ja raz pominelam w ogole jedna tabletke. I to byla 9 z 2 opakowania bez przerwy, zadzwonilam do gin i powiedziala ze moge brac dalej bo nie mialam przerwy wiec talbetki z tamtego opak mnie zabezpieczja i zeby brac dalej do konca 2 opakowania i zrobic koniecznie po tych 2 opak przerwe



madeline1983 - Nie Gru 09, 2007 11:23 pm
hmmm. no wlasnie chodzi o to, ze ja planowalam wziac tylko 14 tabletek z drugiego opakowania, zeby sobie odpowiednio okres przesunac. pierwszy raz tak robie i w sumie nie wiem czy powinnam ale mus to mus. wydaje mi sie, ze jestem zabezpieczona zreszta nawet jesli nie to juz przepadlo bo przez ten tydzien sie nie zabezpieczalam. zgodnie z tym co pisze na ulotkach problematyczne sa tylko pierwszy i ostatni tydzien, srodkowy natomiast nie. tutaj srodkowych tygodni wyszlo 3, wydaje mi sie, ze po 26 tabletkach poziom hormonow jest naprawde wysoki i takie male spoznienie tonie problemem ale wiadomo - jakies schizy sa.

mam nadzieje, ze ktos jeszcze sie wypowie.

bardzo dziekuje za odpowiedz w kazdym razie.



Czilawi - Pon Gru 10, 2007 1:17 am
Tak jak myślisz, możesz ten tydzień traktować jak środkowy. Poziom hormonów był wysoki, a potem przyjęłaś jeszcze osiem, czyli tak, jak byś brała przez "trzeci tydzień". Uważam, że nic się nie stało i spokojnie w każdej chwili możesz zrobić przerwę.





madeline1983 - Czw Gru 13, 2007 5:13 pm
Zrobilam przerwe, jest czarty dzien a krwawienia ani widu ani slychu. Wczoraj wypilam nawet sporo alkoholu i sie sresuje. Zwykle krawienie wystepuje ok. piatego dnia rano ale czawartego mam juz lekkie plamienie a tymczasem nic. czy powinnam sie martwic?



Czilawi - Czw Gru 13, 2007 6:08 pm
A, to Tobie przed chwilą odpowiadałam w innym wątku ;) Nie, absolutnie nie masz się czym martwić.

 
Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates