Brak krwawienia z odstawienia - wcześniej brązowe plamienia

Pokrewne
 
Brak krwawienia z odstawienia - wcześniej brązowe plamienia




shee - Pon Wrz 24, 2007 8:56 pm
znowu ja. zalozylam nowy temat z nadzieja ze ktos tu zajzy i jak najszybciej mi odpowie bo nie wiem co mam zrobic. Mialam okolo tygodnia brazowe plamienia (bralam 3 listek tabletek) Poszlam do ginekologa powiedzial ze to normalne wypisal nastepne opakowanie i powiedzial ze mam sie nie przejmowac. Tylko ze ja w sobote powinnam dostac krwawienia z odstawienia i nic nie ma ! Znaczy w sobote jako tako mialam troche krwi ale w niedziele i dzis nic -sucho.
Mam isc znowu do ginekologa czy to jest normalne ze teraz nie mam tego krwawienia skoro mialam tydzien wczesniej? PROSZE POMOCY!





linka656 - Pon Wrz 24, 2007 9:10 pm
Jeśli przez cały tydzień miałaś plamienia to nic dziwnego, że nie dostałas krwawienia w przerwie (rozumiem, że już minęło to 7 dni przerwy bo w innym razie o spóźnieniu nie można jeszcze mówić - bo możesz je równie dobrze dostać 7 dnia przerwy).
Poza tym to twoje 3 opakowanie a przy nim organizm może się jeszcze przyzwyczajać do tabletek.
Ja bym na twoim miejscu była spokojna i zaczęła brać nowe opakowanie bez konsultacji z ginekologiem.



shee - Sro Wrz 26, 2007 3:02 pm
zdazylo sie komus jeszcze oprocz mnie cos takiego?



linka656 - Sro Wrz 26, 2007 3:11 pm
Nie podam ci konkretnego tematu, (za dużo tu wszystkiego na forum) ale gwarantuje ci, że twój przypadek nie jest jakiś specjalnie "orginalny" - to naprawdę zdarza się dość często przy pierwszych kilku opakowaniach.
Jeśłi jesteś pewna, że wszystkie tabletki były brane prawidłowo to nie obawiaj się ciąży :-)

 
Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates